Sunday, March 6, 2011

My Beloved Cousy!!


A
ssalamualaikum. Tahniah pada Dya, sepupuku yang akan menjadi tunangan orang tidak lama lagi. Tahniah juga pada CT yang akan menjadi isteri orang yang sah tidak lama lagi. Tinggal lagi dua minggu sahaja untuk mereka membuat persiapan sebelum majlis yang akan menjadi sejarah dalam kehidupan berlangsung. Pastinya perasaan mereka itu sedang tidak menentu.

With Nur Hidayah a.k.a Dya
Berkat daripada majlis pertunangan CT dua tahun lalu, Dayah pula yang melangsungkan majlisnya pada tahun ini. Bila yang sebaya denganku telahpun selamat, maka secara tidak langsung keluarga yang lain akan bertanya giliranku pula. Takut juga bila soalan itu akan diajukan nanti. Bukan jual mahal cuma belum sampai seru lagi. Insyaallah bila sampai masanya akan ada majlis aku pula. Tunggu tau!!

With Nurakilah a.k.a CT
So, untuk majlis sepupu yang sebaya ni, aku kena sediakan baju yang kena dengan tema majlis. So, I’ll wear Maroon @ Purple on Saturday, 19 March 2011 and Blue on Sunday, 20 March 2011. Ikut warna tema yang best sebab boleh meriahkan majlis tersebut. Jangan sampai ada yang salah anggap dan salah pandang orang sudahlah. Nanti salah orang pula yang bertunang, parah sudah!! Hahaha.

I’ve attached together our picture for u to have a look. This memories will remain in my heart forever even that time we can being together anymore and we can’t being crazy as we are like before. I love u my cousin! Congrats on your most memorable day another 2 weeks. See u later blogger!!!


3 of us!!

No comments: