Monday, March 28, 2011

Ape yg Terlintas di Fikiran...


Assalamualaikum.

Bulan 3 da nk abis. Bulan 4 menjadi pengganti. Org len da sibuk2 nk cri kj ms cuti sem ni. Tp aku xyh la nk ssh2 cri kj cm org lens bb bos da reservekn tmpt kt aku. As usual S.Y. Kwong, Foong & Co tmpt aku menghabiskan sisa2 cuti sem aku yg ade. 4 bulan d0k umh jek msti boring gler kn. So, kj dpt la jgk duit, leh la jgk shoping2 sket kn. Hehehe

Klu iktkn ati ni mmg xnk kj kt sne, tp utk sementara waktu ni aku g je la bertapa kt sne sementara nk tggu job offer yg len dtg b’golek. Aku tggu kj tau bkn g cri kj. Hahahaha. Sengal sungguh la kn aku ni.

Senior kt ofis pn da mle ttny ble nk masuk kj. Skrg ni xleh la sbb ade klas. Ms cuti sem yg pnjg nnt bole la sbb nme pn cuti yg pnjg. 4 bulan tu. Korg ade? Hahaha. Yg xde tu jgn jeles ek coz UiTM ni kn special sket. Yg pnting exam sem ni mmg sgt la “TERBAIK” antara exam2 yg lepas kn. Mn xnye klu da seari 2 paper skali. X smpi seminggu da abis paper da. Mmg sgt vogue la kn.

Spe2 yg nk kj tu sila la cri sndri ek. Jgn la tanam anggur kt umah je. Duit gaji tu bg kt parent sket pn xpe. Dlm RM50 pn kre ok la dr xde lgsg kn. B’+ rezeki kita klu x kedek ngn org len tau. Cm aku lak mmg dah lumrah mkn besar kt mn2 restoran yg t’pilih klu da gaji. Klu x aku yg bayo, mak @ abg yg bayo. Nk tggu abah mmg jgn harap la.

Stakat duit minyak kete tu mybe abah leh la tlg support kn. Hehehe. Klu s0h blnje mkn tu agk payah sket la nk dpt unless klu abah dpt mmpi @ ms tu mybe abah baik hati nk blnje family mkn besar. Huhuhu. Tp rsnye duit gaji n ink simpan utk beli bju rye. Wrne tema xtau lg n rye ktne pn xtau lg. juz wait n see je la ek. K, got to go. See ya. Bye!!!

No comments: