Sunday, November 21, 2010

kids time!!!

I love kids so much..really love them..sng je nk jg budak2 ni..bkn ssh sgt pun jg budak2 ni..layan dorg dgn penuh kasih n syg n belaian manja..tu je dah cukup wt dorg2 ni slain pemakanan yg dijaga dgn sempurna..
Xtau la npe aku ni amat menyukai budak2..dorg ni comel2 je..keletah n kerenah yg comel tu wt aku mudah ingat kat dorg2 ni..aku x kisah pn kne mandikan dorg ke, bagi susu ke, kena muntah ke..ape2 je la aku x kisah pun..lagi suka nak uruskan budak2 ni..
Baby yg baru lahir aku takut sket..stakat nk layan dorg tu boleh la tp nk angkat dorg ni takut sket sbb salah pegang nnt baby nangis..kesian kat baby tu..tp klu dah 2bulan ke atas aku berani la..layan la dorg smpi penat..manjakan tp kne gak marah..hehehe
nk tggu ank sndri lmbt lg la kn..kalau ade ank sndri lg la best..leh main2 dr die bgn tdo smpi tdo balik..hehehe..boleh tgk baby tu membesar dr hari ke hari, dari kecil sampai besar..so cute kan..x sbr je rsnye..hehehe

No comments: