Monday, July 4, 2011

Alhamdulillah

assalamualaikum.. arini aku epi sgt5 sbb mak semakin memahami aku.. mak pun dah redha bila aku ckp aku nk quit study.. cukup stakat di sini.. insyaallah ada masa aku akan further lagi.. ni lah kelebihan aku ikt kata mak sbb mak akan bertolak ansur.. mak suruh kj kt tmpt tu, aku g wlaupun x bpe ske sgt.. gaji aku pun ALHAMDULILLAH..xde la byk mn pn tp mmpu utk menanggung kos hidup sendiri n boleh bagi kat mak abah..


gaji xde la smpi rm2+++.. tp ade la dlm RM1++++.. yg pasti kurang dr RM1500 la..ok la tu..aku bkn nk byr duit sewa umh, bil api air, duit kete @ brg dapur.. nk kate utang, yg ade pn stakat PTPTN ngn Celcom Berokband jek..utang2 len xde n aku xnk menambah utang.. insyaallah aku akn cuba langsaikan utang PTPTN secepat yg mgkn..

aku nk kumpul duit nk bwk mak abah wt haji.. tp bkn skrg la.. klu ade duit terpijak tu sdap la jgk kn.. niat tu ade dah.. insyaallah akan aku tunaikan.. yg penting niat n ikhlas kn?? aku nk mak abah bangga ngn aku wlaupun aku decide utk quit dr study.. rezeki tu sentiasa ade kt mn2 je kn.. so, aku percaya ALLAH tu tau kt mn rezeki aku.. yg penting jujur pd dri n dpt restu dr keluarga..

so, pd pembaca sekalian, dptkn restu mak abah dlu sblm m'buat sbrg tindakan.. insyaallah berkat n rezeki mencurah2 ke ladang gandum.. hehehe.. jgn nakal2 tau.. jg dri semua.. syg semua.. cinta ALLAH :)

No comments: