Tuesday, July 19, 2011

22 tahun

assalamualaikum.. alhamdulillah arini 19 Julai 2011 genap usiaku 22 tahun.. terima kasih kepada sesiapa yg mengingati.. pada yg lupa tu sila remark dlm diari ye supaya next year x lupa lg.. pada hari yg berbahagia ini, ribuan kesyukuran dipanjatkan pada ILAHI kerna memberi peluang diri ini utk bernafas di bumi yg fana ini.. syukur pada ALLAH krn memberikan aku sebuah keluarga bahagia yg memahami dan mulai menyokong setiap tindak tanduk yg dilakukan..


aku bersyukur dikurniakan sorg ibu yg sentiasa menjaga dri ini wlaupun masih dikongkong di usia skrg ni.. ble la agknye aku boleh lepas bebas dlm menentukan ms dpn aku ye? wallahualam.. wlaupun usia aku tlh melepasi 21 tahun n layak mendaftar sbg pengundi, tp aku masih blm mendaftra sbg pengundi sbb aku xnk mengundi lg.. aku xnk undi aku disalah gunakan oleh pemimpin yg x bertanggung jawab tu nnt.. tggu Hishamuddin naik bru aku nk g mengundi sbb aku ske die.. hehehe.. ok, da lari topik..


sesungguhnya usia mematangkan fikiran.. aku semakin matang dlm berfikir n mengambil tindakan.. aku xnk pisang berbuah 2 kali n aku akan jdkan kesilapan lalu sbg pengajaran utk aku tempuhi hidup yg baru yg lbh mencabar.. kerjaya, keluarga n privasi diri adalah sesuatu yg amat aku pentingkan kini n aku akn teruskan.. aku akn utamakan keluarga dlm apa jua hal sbb bg aku keluarga aku adlh harta yg x boleh dijual beli..


tu je yg aku nk ckp arini.. i love the only God that i have, ALLAH n also Nabi Muhammad s.a.w.. i love my family damn much, my lovers n also myself.. also my love to all my friends that support me from behind n make me proud to have u.. thanks all :)

No comments: