Saturday, December 15, 2012

K@+@ #@+!


Melihat rakan seusiaku mendirikan rumah tangga, aku hanya mampu tersenyum dan mendoakan yang terbaik buat mereka. Giliran aku jangan ditanya bila. Ada yang kata aku ni anti lelaki tapi sebenarnya tidak sama sekali. Kalau aku anti lelaki pastinya aku akan cuba merosakkan hubungan yang terjalin antara sahabatku dengan jejaka itu. Kalau benar aku anti lelaki, pastinya aku takkan menaruh harapan pada Fahrin Ahmad mahupun Aaron Aziz.

Buat sementara waktu ni aku menutup pintu hati aku kerana sesuatu. Bukan kerana aku hendak menolak takdir, tapi aku terpaksa melakukannya kerana ada sesuatu yang memaksa aku. Sememangnya aku keras hati, sukar untuk dilembutkan hatiku ini. Sampai bila2 pun aku tetap akan menjadi seorang aku. Takkan pernah berubah walaupun sekali. Tidak juga untuk sedetik waktu.

Kekerasan hati aku ini bukan lagi ibarat kerak nasi yang bakal lembut bila direndam. Tidak serapuh itu. Bila hati aku dah meletakkannya dalam otak, otak dan hati pula sudah beriringan bersama, tiada apa lagi yang mampu mengubah kecuali diri aku sendiri. Tapi aku rasa tak perlu untuk mengubahnya lagi kerana aku akan tetap selamanya menjadi aku yang sangat keras kepala, keras hati, hati batu, hati kering dan kepala angin. Hahahaha

Hamik kau! Ni baru betul diri aku. Mengata diri sendiri lagi bagus dari mengata diri orang lain kan. Do I care if you want to talk bad things about me? I won’t care at all but for sure I don’t like it. Would be same goes to you if you are on my shoes right?

Before you judge my life, my past or my character, walk in my shoes, walk the path I have travelled. Live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter. REMEMBER!!! Everyone has a story. When you’ve lived my life then you can judge me.

Ok, let’s back to the topic. There are a few reasons why I would have to consider about getting married with a man. For sure I would marry a man coz I’m not lesbian. I still have a sense to a man especially those who have tough body, easily make me fall in love with that sweet body. Ouch!!! Hahahahahaha

Aku takkan lupa apa yang orang kata pasal aku. Ada orang kata laki buta mana la yang berkenan kat aku ni. Ada jugak yang kata nak tau jugak lelaki malang mana la yang bakal jadi suami aku ni. Baru aku tau rupanya orang malang je yang nak aku ni kan. Takpe lah, aku pun taknak lelaki malang menjadi suami aku ni. Kesian jugak kat jejaka yang ada kat Malaysia ni. Hahahahaha

Tapi tu bukan la sebab utama aku menutup pintu hati aku ni. Ada lagi sebab lain yang berlaku di sekeliling aku ni yang membuat aku berfikir panjang, terlalu panjang untuk menamatkan kehidupan aku yang bujang ni. So, for the time being I would prefer to be alone rather than having someone special in my heart. For me, being single are much more better than having a couple. ‘Single simple, couple trouble’.


No comments: