Thursday, April 21, 2011

Aku pun ade hati perasaan jugak!!!


Aku bukan robot!!
aku bukan benda!!
aku bukan binatang!!
Aku manusia biasa..
Aku punya hati dan perasaan yang perlu di jaga..

Aku tak sempurna..
Semua manusia dilahirkan tak sempurna..
Semua orang pasti akan melakukan kesalahan..
Salah ke aku study dengan orang lain secara online?
Aku bukan pernah jumpa..
Bukan pernah dating..
Langsung tidak pernah bersua..

Secara logik pun tau aku takkan jatuh cinta dengan dia
Dia tu kawan aku
Sekadar kawan je
Tetap jugak tak puas hati kan
Tetap jugak nak curiga nak ragu
Aku fail ke aku lulus ke takde kaitan dengan orang lain
Memang itu salah aku dan masalah aku

Aku takkan salahkan orang sebab aku tau aku lemah dalam subjek tu dan aku taknak berusaha untuk Tanya pada orang lain yang lebih pakar
Aku tak tau kenapa benda yang dah lama tetap mahu diungkit tiap kali berlaku final exam
Gamaknya tiap kali aku final exam benda ini akan terus diingati sampai aku mati la jawabnya

Tolonglah faham keadaan aku!!
Kalau aku boleh faham keadaan kau, kau pun kena faham keadaan aku jugak!!
Aku ada hati perasaan!!
Aku bukan robot!!
Aku pun pandai jugak terasa hati
Hati aku boleh jugak menangis walaupun airmata aku tak gugur~~~

No comments: