Thursday, April 28, 2016

BeNGaNG dEngAn oRaNG bAngAng!!!

Aku paling pantang orang kacau kerja aku. Aku dah buat elok2 dia boleh lak gi tambah sampai serabut aku tgok working file aku tu. Baik ko xyah mintak tolong aku je. Ko buat sendiri kan lagi bagus dari mintak tolong org yg ade diploma ni je. Yela, ko kn ade ACCA, mmg x la nk ikut ape yg aku dah siapkan. Pandai2 ko je nk tambah benda tah pape. Malas aku nak tolong ko pk formula. Aku penat2 perah otak pk formula nak set working file tu, ko senang2 je tukar abis semua.

Baik dari awl ko ckp ko buat semua dr A-Z. gigih aku kerah otak aku nk pk formula. 3 hari aku siapkan file tu, dpt kt ko seari je ranap da sume formula tu. WTH!!! Aku ni jenis cepat serik, mmg lepas ni x la aku nk tolong ko lagi. Pandai2 ko la nk buat sndri pasni. Aku dah give up!!

No comments: