Monday, June 20, 2011

Tadaa!!!

Assalamualaikum. Hari ini nak buat pengakuan terbuka akan keberadaan aku kat UiTM Segamat nan indah ini di waktu kini. Mungkin ada yang tertanya2 kenapa aku masih ada di sini sedangkan sesi kuliah untuk ijazah masih belum bermula dan aku tidak mengambil intersesi mahupun xtend!!

Sobonar eh, den kojo kek UiTM Segamat ni ha!! Kek UPK C yo. Tapi da nak abeh kontrak da. Start koje 3 mei 2011 tamat koje 30 jun 2011. balik umah 2 julai 2011. 4 julai 2011 sambung lagi koje kat audit firm. Nama company tu S.Y. Kwong, Foong & Co.

Membusykan diri dgn keje maknanya aku akan kurang masa utk lepak n rileks sesuka hati aku. At least terisi ugak masa aku yg sgt lapang tu nanti. Gamaknye x dapek de nak gemokkan badan ni. Alamatnye memang kena tunggu pas da beranak cucu la baru dapek rase badan gemuk.

Sebenarnye bukan nak cite pasal koje yg x berkesudahan tu tapi nak cite pasal keje part time aku kat AYAMAZZ ROTI IMPIT. Roti impit memang sedap. Rasa sekali pasti nak lagi. ecehh!! nak promote lak kan. Tu la sebabnye kalau nampak akak kat cni lagi ye wahai adik2.

So, jgn la tekujat lak ek.. Macih cyg2ku..



No comments: