Friday, October 22, 2010

trial to be more better :)

Ntah cmne la leh timbul idea aku nk wt video..huhuhu.. ni gara2 bosan yg amat sgt la ni yg jd cmni ni..utk m’ilangkan kebosanan yg dah jadi tahap babun, aku pun wt la video tu..hasilnya?? lumayan kan..hehe

Aku ni x de la kreatif sgt pun…sbnrnye aku mmg x kreatif lgsg pn..tapi dsbbkan niat n rs nk wt tu tggi m’gunung, aku wt la jugak video tu..movie make jek..bkn la ape sgt kn..huhu

Knp aku wt video tu??knp ek??sbb aku bosan..that’s all..xde kaitan yg hidup @ yg dah meninggal dunia..xde paksaan dr sesape pn..xde org byr pn nk wt tp aku nk gak wt…ske ati aku la nk wt ape pn kn..hehe

Selamat menonton..
video

video

No comments: