Tuesday, April 24, 2012

A.K.U


Aku x fhm npe org suka memandang rendah pd aku.. org xkan fhm npe hati aku memberontak.. org xkn fhm ape yg aku rs.. cita2 aku yg x kesampaian tu bkn sbb aku x mampu, tp x dpt restu.. aku x pernah lg gi temuduga utk cita2 aku yg sbnr.. knp org nk menidakkan ape yg aku rs? Salah ke aku bercita2 nak jadi tentera? Tu mmg impian aku dr kecik..impian yg pasti akan jd 1 kenyataan nnt..

Aku yakin aku pasti akan berjaya menggenggam ape yg aku impikan selama ini.. aku x kisah org nak ckp aku ni kurus kering ke, keding ke, tiang lampu ke, aku mmg sgt x kisah sbb bkn aku yg nk dlahirkan begini.. aku hanya menerima ape yg tlah ditetapkan ALLAH tau ape yg DIA lakukan pd setiap hambanya.. dan aku sbg hambanya hanya mampu menerima sgala ape yg tlh dtetapkan olehNYA..

Aku x fhm knp org suka memandang rendah dgn kemampuan org lain.. slagi x nmpk hasilnya, jgn pernah berkata ape.. jgn skali bruk sangka..manusia hanya mampu utk menilai ape yg berlaku, bkn menilai ape yg blm berlaku..ape yg belum terjadi hanya dpt dfikirkan dan dipertimbangkan sahaja.. bkn membuat keputusan tnpa melihatnya..

Aku akan meneruskan perjuangan aku utk capai ape yg aku impikan sbb aku adalah aku.. aku bkn kamu, aku bkn dia dan aku bkn sesiapa.. aku tetap aku selamanya tanpa pengaruh dari kamu atau dia.. SELAMANYA AKU ADALAH AKU YG AKAN TERUS MENJADI SEORANG AKU!!!

No comments: