Thursday, September 22, 2011

Kebahagiaan

assalamualaikum.. da lme da blog buruk ni bersarang.. sempat la aku cuci blog ni yg da penuh ngn sarang labah2.. haih!! sori teramat sgt sbb da lme x update sbb aku bz sket ngn kj aku skrg so krg la ms nk mengapdate belog ni.. tp klu x update pn xpe kot sbb bkn ade org bace pn kn.. aku peduli hape org bace ke x belog aku ni.. yg plg penting aku puas dgn ape yg aku rs..


aku xtau ape yg aku cari slama ni sbb aku pn xtau ape yg aku nk cari.. yg aku tau slama ni aku mencari redha ALLAH je.. wallahualam la da tercapai ke belum tp insyaallah la dah tercapai sgale hasrat yg terbuku di hati ni.. other things yg aku nk ialah kebahagiaan.. aku x pernah rs nikmat bahagia yg sebenar sbb aku sering mengalami kebahagiaan yg hanya singgah di kamar hati..


aku xtau nape tiap kali aku ade special relationship je mesti ade org ke3 yg cuba ganggu hubungan tu.. aku x fhm knp.. aku x penah merampas mn2 hak org len sbb aku x ske merampas.. pe brg men rampas2 ni.. cm bebudak je babe.. so, aku mengalah demi melihat org lain bahagia.. aku derita xpe aslkan org lain x derita..


org mesti ckp aku ni tabah je kn?? mmg aku ni tabah sbb klu aku x tabah, the things get more worst than now.. so, it will be more better for me to stay out of their life.. aku akan jadi sekuat dan setabah yg mungkin sbb aku tau aku boleh.. aku ni nmpk je tabah tp hati luka parah.. da mcm kne toreh ngn pisau toreh getah tu je..


btw, tangan aku skrg ni pn tgh berdarah.. luka yg agak panjang jugak la.. aku pn x perasan bila jd tp yg aku tau da pedih sbb darah.. darah luar x seteruk darah dalam kan?? emm.. gua redha je..

No comments: